Partits en directe – Canal YouTube FBCV
Galeria de fotos
Estadístiques

El Pavelló Alberto Arnal de Manises ha albergat aquest dissabte les Finals IR Benjamí 2022-2023, un esdeveniment que ha coincidit amb la celebració de la II Copa Batidos Puleva, una competició de minibasket masculí i femení promoguda per Puleva en col·laboració amb les Federacions de Bàsquet de Madrid, Catalunya, Comunitat Valenciana i la Fundació CB Granada, amb la finalitat d'estimular la pràctica esportiva durant l'etapa de creixement (amplia més informació en aquest enllaç).

NB Paterna i NBF Castelló s'han proclamat campions en Autonòmic, Maristes València i El Pilar C s'han emportat el títol en Benjamí Preferent, i CB Castelló ho ha fet en Benjamí 1a Zonal. Com a campions autonòmics, NB Paterna i NBF Castelló aconsegueixen la classificació per a la gran Final de la Copa Puleva, que tindrà lloc a Madrid el dia 18 de juny.

El secretari general de la FBCV, Víctor M. Salvador, ha fet lliurament dels trofeus al costat del Brand Experience Manager de Puleva, Juan Antonio Méndez; i el president del CBC Manises-Quart, Pepe Medina.

Benjamín Mixto Autonómico
NB Paterna 6645 Viscoconfort CB Algemesí
MVP: Alejandro Rubio (Viscoconfort CB Algemesí)
Con un parcial de inicio de 13-0, NB Paterna se puso en camino hacia una victoria que se fue confirmando con el paso de los minutos, y ello pese a los intentos de los jugadores de Algemesí por recortar distancias una vez sacudidos los nervios del inicio del encuentro.

Benjamín Femenino Autonómico
Valencia Basket 3975 NBF Castelló
MVP: Andrea Buendía (NBF Castelló)
Aunque el NBF Castelló fue siempre por delante en el marcador, no fue hasta el quinto periodo cuando las castellonenses dieron un fuerte golpe de timón, endosando un parcial de 0-17 para asegurarse un triunfo que vale el título de campeón Benjamín Femenino Autonómico.

Benjamín Mixto Preferente
Maristas Valencia 7353 Seguros Meridiano FLBA
MVP: Alejandro Alcaraz (Maristas Valencia)
Extraordinaria segunda mitad de Maristas Valencia para romper un partido que hasta ese momento había transcurrido muy igualado. De esta forma, el equipo colegial de la ciudad de Valencia levanta el trofeo en categoría Preferente.

Benjamín Femenino Preferente
CB Castellón 2938 El Pilar C
MVP: Alexia Banica (CB Castellón)
Inicio arrollador del Pilar C ante un CB Castellón al que le costó entrar en partido. Sin embargo, las castellonenses despertaron en la segunda mitad para poner las cosas mucho más difíciles a un rival que no iba a dejar escapar la renta conseguida en los compases iniciales del choque.

Benjamín Mixto 1ª Zonal
CB Castellón 54 24 CB Genovés Gsport
MVP: Joel Rodríguez (CB Castellón)

El CB Castellón se puso por delante desde el principio y poco a poco fue acumulando sus primeras ventajas, aunque la sentencia del choque no llegaría hasta el quinto periodo, con un parcial de 17-2.