Cinc àrbitres de la FBCV han estat convocats per la Federació Espanyola per a actuar en el Campionat d'Espanya Cadet de Clubs, que arranca el pròxim 17 de maig.
Nuria Aracil, Abel Cister, Jorge Lozano, Álvaro Martínez i Ángel Portalés són els escollits per a gaudir com a àrbitres d'esta important cita per al bàsquet base.

