En directe – EsportViu
En directe – Canal YouTube FBCV
Galeria de fotos
Estadístiques
CB Ifach Calpe és el nou campió de la Lliga Foster’s Hollywood 1a Divisió Masculina després d'imposar-se en la Final a Dénia Bàsquet per 96-87. Turbo Manises CBC s'emporta el tercer lloc i en la quarta posició finalitza Inmocarrillo CB TLL Abastos. El Trofeu de Millor Jugador ha correspost a Maximiliano Pellegrino (CB Ifach Calpe), qui ha rebut a més l'obsequi d'un val descompte de Foster’s Hollywood, partner FBCV que dona nom a la màxima competició masculina de la Comunitat Valenciana.
Calp ha concentrat bona part de l'atenció del bàsquet de la Comunitat Valenciana durant este cap de setmana, ja que gràcies a l'aposta de l'Ajuntament de Calp i del CB Ifach Calpe, la localitat ha acollit també simultàniament el 100% de les Finals en Cadet IR Zonal i en Infantil IR Zonal.
Graderies plenes per a no perdre's una de les cites més esperades de la temporada, especialment la gran final de la Lliga Foster’s, que ha comptat amb l'assistència de l'alcaldessa de Calp, Ana Sala; el regidor d'Esports de Calp, Ximo Perles; el regidor d'Esports de l'Ajuntament de Dénia, Valentín Alcalá; i el president del CB Ifach Calpe, Arnau Ivars. Tots ells han felicitat els equips per l'espectacle que han brindat i han acompanyat en el lliurament de trofeus al directiu de la FBCV Fernando Castillo i al delegat de la Federació a Alacant, Pedro Ortiz.
Per si quedava algun dubte de l'extraordinària final que ens esperava, CB Ifcah Calpe i Dénia Bàsquet obrien l'encontre amb un gran encert ofensiu, tancant el primer quart amb un tanteig de 27-26. Eixa frescor en atac va decaure lògicament en el segon període, però no així la igualtat entre els dos conjunts, que es mantenien molt parells encara que amb els locals arribant a vestuaris amb +7. La dinàmica de l'encontre semblava afavorir als calpins, i encara que en l'arrancada de la segona mitat tornava el festival ofensiu, eren els jugadors del CB Ifach Calpe els qui seguien a dalt i aconseguien entrar a l'últim quart amb un avantatge d'11 punts, una renda que van fer seua malgrat que els de Dénia es van acostar molt en els instants finals del partit.
En el partit que decidia el tercer i quart lloc, exhibició ofensiva també per part dels dos equips, sobretot de Turbo Manises CBC, que amb els seus 33 punts en el segon quart, agafava la seua primera renda important, un avantatge que va saber conservar durant tota la segona mitat davant Inmocarrillo CB TLL Abastos per a acabar fregant el centenar de punts (83-98).
Sábado 30 de mayo
17:30 h. Inmocarrillo CB TLL Abastos 90 – 107 CB Ifach Calpe
19:30 h. Denia Bàsquet 62 – 58 Turbo Manises CBC
Diumenge 31 de maig
10:00 h. 3º i 4º lloc: Inmocarrillo CB TLL Abastos 83 – 98 Turbo Manises CBC
12:00 h. Final: CB Ifach Calpe 96 – 87 Denia Bàsquet

