S'acosta la tercera jornada de formació d'entrenadors de la Càtedra de Bàsquet L’Alqueria del Basket, amb la Universitat de València, de la temporada 22-23. En aquesta ocasió serà un protagonista que ja ha passat per aquestes jornades com ho és Lluís Riera. Se celebrarà dimecres que ve 5 d'abril. Com a novetat, aquells entrenadors que pertanguen a un club tindran un descompte sobre el preu de la inscripció.

El tècnic compartirà els seus coneixements sobre “Situacions d'atac i defensa en el 1×1 actual”. Una xarrada que se celebrarà en la pista central de L’Alqueria des de les 20:30h a les 22.00.

Enguany tots els inscrits rebran de part de David Calero, col·laborador de la Càtedra, material digital relacionat amb la temàtica tractada en el clínic. I com és habitual, les hores continuaran sent vàlides per als cursos d'entrenadors de FEB i FBCV.

Sobre Lluís Riera
Riera es licenciado en Matemáticas y Psicología. Con 22 años se incorporó como entrenador en las categorías inferiores del Club Joventut Badalona. Con el combinado junior fue elegido mejor entrenador de España en la temporada 2010-11. Desde 2011 a 2018 formó parte del cuerpo técnico del primer equipo masculino, siendo segundo entrenador de entrenadores como Salva Maldonado, Diego Ocampo o Carles Durán. Posteriormente estuvo una temporada en Baskonia, donde fue segundo entrenador de Pedro Martínez y Velimir Perasovic. En 2019 se fue a Rusia para ser segundo entrenador de Joan Plaza en el Zenit de la VTB League. En 2020 regresaba a España para asumir el banquillo del CB Tizona de la Liga LEB Oro, donde continúa actualmente.

Inscripció
La inscripció per a este clínic ja està oberta amb un preu de 12 euros per al públic general i de 8€ per als entrenadors que siguen membres d'un club. Es pot dur a terme en el següent enllaç.

Servicio de información gratuito
El Whatsapp de Formación de Entrenadores de Valencia Basket volverá a facilitar la comunicación y la inscripción a cada una de las jornadas que organiza la entidad. Los más de 600 entrenadores inscritos reciben a través de esta aplicación toda la información acerca de las nuevas actividades de formación, así como el link directo para completar su inscripción a cada una de las jornadas. Si aún no estás inscrito, hacerlo es muy fácil:

  • Memoritza el número 683 16 83 11 amb el nom de “Whatsapp de Formació d'Entrenadors” o qualsevol altre nom que desitges.
  • Escriu "entrenador" per a sol·licitar el servei.
  • Accepta les bases legals.