Les àrbitres FBCV Lucía Losa i Daniela Manda són les escollides per la Federació Espanyola de Bàsquet per a actuar en el Campionat d'Espanya Infantil de Clubs.

Les dos gaudixen ja i fins dissabte que ve d'esta important cita per al bàsquet de formació.