Finals en directe – Canal YouTube FBCV
Galeria d'imatges
Estadístiques
La Lliga Valenciana Plata té nou campió. CB L'Horta Godella ha alçat el trofeu després de derrotar en la Final a CB Alginet per 79-70.
Amb aquest encontre culmina el gran cap de setmana de Finals de la Lliga Valenciana 2023 que ha tingut a la ciutat d'Alcoi com a escenari, fruit de l'acord aconseguit entre la FBCV i el NB Alcoi amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Alcoi. Durant el transcurs del partit, el president de la FBCV, Salvador Fabregat, ha fet lliurament d'un obsequi commemoratiu a l'alcalde d'Alcoi, Toni Francés, i al president del NB Alcoi, Salvador Monzó, amb motiu d'aqueixa elecció d'Alcoi com a ciutat seu de la Lliga Valenciana 2023.
Tant CB L'Horta com CB Alginet van saltar a pista falts de tensió, atorgant cistelles fàcils al rival. Així van transcórrer els primers cinc minuts de partit, moment en el qual els dos equips van anar trobant el seu lloc en la pista i aqueixa presa de contacte inicial va donar pas a un augment progressiu del ritme de joc.
La igualtat entre tots dos conjunts es mantenia durant tota la primera meitat fins que poc abans del descans els jugadors de Godella encadenaven diverses accions ofensives que els permetien afrontar la segona part amb un +8 a favor. No obstant això, CB Alginet es va mantindre a roda i liderat per Alejandro Zurbriggen, al cap i a la fi MVP del partit, va recuperar les diferències per a entrar fins i tot amb avantatge a l'últim quart. Però l'equip dirigit per Tomás Lamas va jugar millor aqueixos minuts finals per a emportar-se una victòria molt més ajustada del que reflecteix el marcador final.
Finales Lliga Valenciana 2023 en categorías FEB:
Sábado 23 de septiembre
Final Femenina. Fustecma NBF Castelló 30 – 64 La Cordà de Paterna
Final Oro. HLA Alicante 85 – 77 Amics Castelló
Domingo 24 de septiembre
Final EBA. Valencia BC 47 – 70 Mantefont EB Vila-real
Final Plata. CB L’Horta Godella 79 – 70 CB Alginet