El Programa de Formació Contínua per a entrenadors/es obrirà el nou any 2025 amb dos tallers pràctics a càrrec de Manuel Sánchez, enginyer de Sistemes, entrenador Nivell 2 i amb certificació LongoMatch Professional.

El dimecres 8 de gener el taller se centrarà en l'anàlisi del gest tècnic i aplicacions que el faciliten, i el dijous 9 de gener aprendrem a dissenyar un scouting personalitzat en l'àmbit formatiu, aprenent a identificar necessitats específiques i a maximitzar el seu potencial propi mitjançant l'ús de l'aplicació Longo-match.

Estes són les activitats que ens esperen el mes de gener:

  • 8 y 9 de enero. Manuel Sánchez. Talleres de aplicaciones tecnológicas
  • 16 de enero. Manuel Coloma. Tiempos muertos: gestión emocional y comunicación
  • 17 y 18 de enero. Francisco Alarcón. Talleres de formación del jugador/a

Les places són limitades. Pots inscriure't a cada activitat a través de l'Agenda d'Activitats del Programa de Formació Contínua. Com a novetat d'esta temporada, en el moment de la inscripció rebràs ja l'enllaç on es durà a terme la formació, així com un codi d'identificació d'usuari. L'assistència comptarà com hores de pràctiques per als alumnes dels Cursos d'Entrenador FBCV.