Si estàs pensant a aprofitar el Nadal per a descobrir una nova manera de gaudir del bàsquet, ja siga com a àrbitre o com a oficial de taula, a continuació t'expliquem com es desenvolupen els Cursos d'Accés al Comité Tècnic Arbitral (CTA), la via única i imprescindible perquè adquirisques els coneixements necessaris que et permeten arbitrar o anotar un partit de bàsquet.

Aquests són els cursos que pots realitzar:

  • COM: Curs d'Oficial de Taula
  • CIAR: Curs d'Iniciació a l'Arbitratge
  • CAR: Curs d'Arbitratge

Todos los Cursos tienen un formato 100% Online, combinando la formación Vídeo-Presencial (con clases programadas en un horario específico) y la formación No Presencial (accediendo libremente a los contenidos a través del Aula Web FBCV).

Cada curso está compuesto por diferentes asignaturas, distribuidas en unidades didácticas organizadas en bloques de tiempo de tres días. Al inicio de cada bloque se publicará el material y los test de las asignaturas que corresponda, cerrándose cada bloque con la clase Vídeo-Presencial pertinente.

Accede a toda la información y decide qué curso es el que mejor se ajusta a ti, teniendo en cuenta que el Curso de Iniciación al Arbitraje (CIAR) permite además compaginar tus primeros pasos en el arbitraje con ser entrenador/a o jugador/a de un equipo.

Inscripcions fins al 10 de desembre.