Les seleccions autonòmiques han gaudit ja del tradicional torneig d'estiu que es celebra per estes dates. La Selecció Infantil va ser la primera a viure esta cita i a més ho va fer a casa, en el Torneig d'Estiu d'Elx. I este passat cap de setmana va ser el torn de la Selecció Cadet i la Selecció Aleví.
El Torneig Cadet de Seleccions ha estat organitzat per la Federació Aragonesa de Bàsquet i s'ha desenvolupat a Saragossa, amb els següents resultats:
Cadete Masculino
Aragón 66 – 87 Comunitat Valenciana
Cataluña 79 – 66 Comunitat Valenciana
Cadete Femenino
Aragón 73 – 58 Comunitat Valenciana
Cataluña 66 – 61 Comunitat Valenciana
El Torneig Aleví de Seleccions, organitzat per la Federació Catalana de Bàsquet, ha tingut lloc en la localitat de Balaguer (Lleida):
Alevín Masculino
Comunitat Valenciana 63 – 88 Cataluña
Comunitat Valenciana 65 – 60 Madrid
Comunitat Valenciana 75 – 25 Aragón
Alevín Femenino
Comunitat Valenciana 7 – 57 Cataluña
Comunitat Valenciana 26 – 76 Madrid
Comunitat Valenciana 47 – 89 Aragón
Una gran experiència per a tots els jugadors/es mentres l'Àrea Tècnica de la FBCV comença a treballar ja amb la mirada posada en els pròxims Campionats d'Espanya de Seleccions.
Fotos: FCBQ

