Diumenge passat 28 de novembre va tindre lloc la presentació oficial del CBF Port Sagunt en el Pavelló Veral després de dos anys per l'aturada de la pandèmia.

En la presentación del club desfilaron más de 110 jugadoras en los 10 equipos del club con participación en categorías federadas desde senior a benjamín bajo las órdenes de sus entrenadores titulados. Esta temporada, dos de los equipos del club están disputando la categoría Nivel 1, la máxima a nivel autonómica: se trata de los equipos Cadete Gasoprix y Benjamín Iberiapack.

El equipo Senior El Cortijo Andaluz, con el ex-seleccionador autonómico de la FBCV Emilio Díaz a los mandos, disputó tras la presentación un encuentro oficial de liga Senior Autonómico con victoria ante CB Escolapias en una temporada de renovación del equipo con una clara apuesta por las jugadoras de casa, que van asomando la cabeza en un proyecto muy ilusionante.

En paraules del nou coordinador, Jose Miguel “Txemi” Román, que agafa el relleu després de 14 anys de gran faena de Guillermo Pastor, “el CBF Port està en una fase de creixement i fiançament especialment fonamentada des de la base, en la qual tenim 4 equips de minibasket en competició, amb una mescla de joventut i experiència en l'staff tècnic dels equips, amb un sènior cada vegada més de casa i amb molta il·lusió per fer un pas avant quant a estructura i professionalització del club que revertirà en la millora de les nostres xiques”. Sens dubte, un any per a consolidar el bàsquet femení en el Port de Sagunt