En directe – EsportViu
En directe – Canal YouTube FBCV
Galeria de fotos
Estadístiques
GDES Godella és el nou campió de la Copa Júnior Masculí Preferent després de véncer en la Final a Las Bodegas de Vanacloig CEB Llíria per 86-58 i amb Javier del Moral com a MVP.
La Final, disputada en el Palau d’Esports d’Altea, ha comptat amb la presència de l'alcalde Altea, Diego Zaragozí, i la regidora d'Esports, Sara Soler, els qui han acompanyat al president de la FBCV, Salvador Fabregat, en l'acte de lliurament de trofeus.
Tant GDES Godella com Las Bodegas de Vanacloig CEB Llíria havien hagut d'emprar-se a fons en l'encreuament de semifinals per a deixar arrere a Caixa Popular UPB Gandia i Bàsquet Comenius. I en el partit que decidia el títol va ser GDES Godella qui va començar millor, obligant al tècnic del conjunt edetà a sol·licitar el seu primer temps mort amb 15-6. Reacció immediata de Las Bodegas de Vanacloig CEB Llíria, que recuperava diferències amb dos triples consecutius. No obstant això, els jugadors de Godella no anaven a renunciar a continuar intentant marxar-se en el marcador i encara que al principi Llíria sempre acabava retallant distàncies, el tercer temps va trencar la tendència i esta vegada sí Godella es va fer amb una renda que anava a ser molt difícil malgastar.
Sábado 8 de marzo
17:00 h. Semifinal 1: GDES Godella 86 – 65 Caixa Popular UPB Gandia
19:00 h. Semifinal 2: Las Bodegas de Vanacloig CEB Llíria 78 – 54 Bàsquet Comenius
Domingo 9 de marzo
10:00 h. Final: GDES Godella 86 – 58 Las Bodegas de Vanacloig CEB Llíria