La Conselleria de Educación, Investigación, Cultura y Deporte ha abierto el plazo de solicitud de ayudas para las entidades participantes en IR durante la temporada 2018/2019.

El objeto de estas ayudas es fomentar y apoyar a las entidades con equipos participantes en los XXXVII Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana en el nivel de Iniciación al Rendimiento, dirigiéndose a la financiación de los gastos que se generen por cuotas de participación, que comprenden los gastos de inscripción, licencias y arbitrajes, así como los de desplazamientos.

Les sol·licituds d'ajudes es realitzaran exclusivament on-line, per la qual cosa serà necessari disposar d'algun dels sistemes de signatura electrònica admesos en la seu electrònica de la Generalitat. El termini de presentació, al costat de tota la documentació requerida, finalitzarà el 31 de gener de 2024.

De la documentació necessària, la FBCV posarà en breu a la disposició de tots els clubs en l'Oficina Web el certificat que correspon emetre a aquesta Federació.

Consulta tota la informació.