Durant la setmana passada es va celebrar en la localitat de Torrent una nova edició del Torneig Internacional U18. El Pavelló El Vedat i el Pavelló Toll i l’Alberca van acollir a les millors pedreres d'Europa.

Real Madrid, FC Barcelona, Valencia Basket, Olimpia Milán, Zalgiris Kaunas, Baskonia, Joventut de Badalona i l'amfitrió, NB Torrent, van disputar una igualadísima fase de grups que determinaria els creuaments pels llocs finals. El dissabte a la vesprada van començar les eliminatòries finals, que van acabar donant el passe a la final al Real Madrid i al Olimpia Milan. El diumenge al matí en el Pavelló El Vedat es van celebrar els últims partits, que van proclamar campió a un Olimpia Milan que va donar la sorpresa vencent tant al FC Barcelona en la semifinal, com al Real Madrid en la final.

Durant tot el torneig es van donar cita a Torrent algunes de les joves promeses del bàsquet europeu. Van completar el quintet ideal del torneig jugadors com Mohamed Dabone (Barça), Sidi Gueye (Real Madrid), Ignas Stombergas (Zalgiris), Achile Lonati (Milan) i el pivot de 2’19 m., Luigi Suigo (Milan). L'MVP se'l va emportar Juom Maker Bol (Baskonia).

El torneig va tornar a batre el rècord d'assistència en les graderies del Pavelló El Vedat i va comptar amb la presència de diverses de les personalitats més destacades del món de l'esport, així com dels membres de la Corporació Municipal, Fundació Esportiva Municipal, Regidoria d'Esports i patrocinadors, tots ells col·laboradors del Nou Basket Torrent com a club organitzador.